Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-11-01, 12:18   #1
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

NBA 1/11


Skulle varit 2 matcher på schemat men Nets-Knicks fick ställas in pga ovädret på östkusten så vi sitter med en match för natten och det är en toppmatch:



Spurs är i skrivande stund -2.5 favoriter och totalen ligger på 201.5!

Kör igång guys!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-01, 12:35   #2
 
Vurpans avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 543
Sharp$: 2511


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spelat OKC ML, Spurs såg väl inte alltför heta ut mot hornets förutom i 4Q. Gillar att få Thunder som dogs då jag tycker de har ett bättre lag än spurs. Ginobili troligtvis out idag med. Enda negativa jag ser är att Spurs är ute efter revansch för vårens slutspel, men hoppas och tror att unga Thunder hänger med. Inte ofta man kommer få thunder som dog och jag tycker inte de borde va det, även fast spurs lirar hemma.
Vurpan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-01, 13:01   #3
 
Pacmans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 769
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Vågar inte i nuläget i alla fall ta några sides utan plockade över 201 tidigare idag. Tror att båda lagen kommer att go all guns blazing

Tycker det inte borde vara en omöjlighet att gå över om Parker upprepar spelet han hade mot dom förra säsongen. Kombon Durant och Westbrock lär ju ligga bakom en hel del för Thunder ikväll. Försäljningen av Harden lär ju påverka en del både offensivt och defensivt.

Sedan gick ju 7 av deras 9 möten förra säsongen över 201 so överspel it is!
__________________
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-01, 13:44   #4
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Exakt samma spread som i Reg.Season mötet i San Antonio förra året Spurs -2.5 men totalen är 7 poäng högre. Den gången var Thunder på B2B och Ginobili saknades för Spurs liksom ikväll

Inget spel (ännu Iaf),bara en observation
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-01, 14:21   #5
 
Fozhos avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 170
Sharp$: 862
Standard

Thunder+2.5
Over 201

Förövrigt igår så la Dallas ner i andra halvlek.... Dumt av mig o tro på dem så mycket.
Gick +/- 0 dock.. får se om man går plus idag!
Fozho är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-01, 14:33   #6
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Jag lutar mer åt Spurs ML och under hållet. KMart är imo lika bra som Harden, rent talangmässigt, han är en riktigt bra skytt och har varit det hela tiden, jävligt bra på att dra kontakt fouls också (skillnaden är väl att KMart går sönder lättare). Dock är hans plats i startfemman och jag tror inte han tillför lycka mycket som Harden spelandes från bänken (som det just nu ser ut att vara hans plats). Sen är det också frågan om hur refs blåser inatt med tanke på att det är Spurs och Pop hemma.
Laget har reagerat med rätt stark förvåning när trejden skedde och det är klart att kemin inte heller är den bästa.

Low post kommer att vara tuff med Perkins/Ibaka mot Timmey/Diaw (ugh) och på det stora hela så finns det inte så många scorers efter de stora och ingen gnista från bänken i form av Harden. Även om man börjar bra så är det stor risk att 2nd units drar ner poängproduktionen.

Och med tanke på att de måste snitta 50pts/q för att täcka linan...
__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Vlad (+10), eddieh (+1)
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-01, 14:51   #7
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Vad Arch skrev fast jag förökte vara kryptisk

Går Spurs till -2 (snart så) så tar jag den. Inte fega ur nu när du lagt ut skiten Arch,Spurs 102-95
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-01, 14:57   #8
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 266
Sharp$: 1732

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Helt inne på Arch:s resonemang - frågan är bara om man har ballarna att lira under när det är TNT.

Även lite småkåt på att lägga en peng på Spurs i Q2. Harden-traden betyder att det är väldigt mycket ovant i OKC:s 2:nd unit. Visserligen fick Spurs smisk i Q2 igår (15-19) men just därför tror jag coach Pop ser till att CaptJax & Co, är på tårna tonight.

Offtopic: Vlad, såg att Raptors nu extended DeRozan till $40M under 4 år. Det plus Fields på $20M för 3 år. Är det Fjällbrynt Messmör som är delägare i franchisen

Senast redigerad av eddieh den 2012-11-01 klockan 15:12.
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-01, 16:18   #9
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eddieh Visa inlägg
Helt inne på Arch:s resonemang - frågan är bara om man har ballarna att lira under när det är TNT.

Även lite småkåt på att lägga en peng på Spurs i Q2. Harden-traden betyder att det är väldigt mycket ovant i OKC:s 2:nd unit. Visserligen fick Spurs smisk i Q2 igår (15-19) men just därför tror jag coach Pop ser till att CaptJax & Co, är på tårna tonight.

Offtopic: Vlad, såg att Raptors nu extended DeRozan till $40M under 4 år. Det plus Fields på $20M för 3 år. Är det Fjällbrynt Messmör som är delägare i franchisen
Haha det är helt galet illa skött. De vägrar inse att DeRozan inte är eller kommer utvecklas till den spelare vi hoppades men målet är tydligen att vara ett playoff lag de närmsta åren så istället för att släppa honom och börja om igen så stoppar de huvudet i sanden och ger honom ett jättekontrakt. Fields nämnde jag i gårdagens tråd och han levererade ungefär vad jag förväntar mig med 0 poäng i natt,Sopa!

Kommer DeRozan utveckla ett stabilt perimeter game?,kommer Bargnani någonsin spela något försvar överhuvudtaget?,kommer Raptors gå till Playoff?. Frågorna är många svaret är antagligen NEJ

Är väl inte så jävla OT att diskutera NBA i NBA-tråden förresten. Annars kan vi lika gärna bara köra "jag spelar" (ev "har spelat" i pågående match eller efterhand hos vissa) helt utan motiveringar men det är inte så givande
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
muskali (+3), eddieh (+5)
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-01, 17:00   #10
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 266
Sharp$: 1732

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Hahaha, du har rätt - det var "off-target" det skulle stå!

Kollade matchen mot Pacers, och Lowry samt Jonas är iaf upgrades. DeRozan har (fortfarande) ett hemskt basket-IQ.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Vlad (+5)
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-01, 17:22   #11
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eddieh Visa inlägg
Hahaha, du har rätt - det var "off-target" det skulle stå!

Kollade matchen mot Pacers, och Lowry samt Jonas är iaf upgrades. DeRozan har (fortfarande) ett hemskt basket-IQ.
Werd

Kollade också och våndades av att de inte kunde städa av ett Granger-löst Pacers trots ledning med 8 med 4min kvar men man blir inte förvånad längre,losermentaliteten är stark. Jag hade behållit James Johnson istället för Fields och försökt tradea DeRozan men nu är det som det är och hoppet står till Jonas och Lowry,förhoppningsvis kan vi tradea Calderon mot en billigare backup PG och en bra swingman

Hade jag inte redan committed till Raptors under Vinsanitys dagar hade jag börjat hålla på Blazers istället. Finns mycket att gilla i den organisationen men den utläggningen får bli i samband med något spel på dem eller nåt
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+3)
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-01, 21:12   #12
 
muskalis avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 115
Sharp$: 295

NFL 2021
Stats: 89 - 94 - 2
ROI: 92.47%
Vinstprocent: 48.63%

Standard

Blir inga spel idag, roligare omgång imorn och hoppas på samma snack i den tråden men lycka till inatt!
muskali är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-01, 23:14   #13
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Jag har spelat Thunder ML och köpt mig poäng på totalen för att spela under 211 poäng för parlays med ett par spel i NFL.

Tycker det är stenhårt här och B2B för Spurs gamla lag kan bli tufft mot Thunder som bara blir bättre och bättre år för år. Klart värde på Thunder anser jag, håller de som ett bättre lag än Spurs denna säsongen och de ska kunna utnyttja att Spurs matchade igår.

Köpte mig till under istället för över då jag tycker att Thunders andra lina ser betydligt klenare ut nu utan Harden och det krävs att någon kliver upp och drar ett stort lass där vilket jag inte tror kommer hända. Spurs lär vilja styra ett lågt tempo med B2B i benen och på hemmaplan så kan de nog få som de vill.
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td